Správa a podpora

Nejkomplexnější formou podpory, kterou nabízíme, je celkový outsourcing. Tato možnost je vhodná především pro podniky, ve kterých IT oddělení vůbec neexistuje, nebo je naopak již zcela vytížené. Využití služeb externích partnerů - jako je právě naše společnost, je mnohdy ekonomicky výhodnější, a to zejména vzhledem k vysokým požadavkům na odbornost IT specialistů. U nás se v rámci v jedné společnosti setkává rovnou několik odborníků, jejichž služby vám budou díky outsourcingu plně k dispozici. 
Výhodou této varianty je také možnost variabilních výdajů, kdy místo pravidelné výplaty stálým zaměstnancům platíte pouze za jednotlivé úkony externímu dodavateli. 

Kromě celkové správy sítí pak nabízíme další formy podpory:

Zaškolení

Zaškolení IT personálu je vhodné zejména pro podniky či instituce, které mají svého IT specialistu nebo celé IT oddělení a chtějí tyto své interní kapacity pro správu bezdrátové sítě využívat. Zaškolení provádíme na námi instalovanou nebo revidovanou infrastrukturu. Bohužel není možné předat veškeré naše zkušenosti, proto se při zaškolení zaměřujeme hlavně na konfiguraci a troubleshooting bezdrátových klientů a jednodušší troubleshooting infrastruktury. Na složitější úkony doporučujeme vždy využít našich služeb, například vzdálené podpory.

Vzdálená podpora

Jak u sítí spravovaných námi prostřednictvím outsourcingu, tak u sítí spravovaných interními IT specialisty, jsme schopni poskytnout okamžitou, nárazovou pomoc v případě jakéhokoliv problému – ať už instruováním poučené osoby například po telefonu, nebo vzdáleným zásahem a případně po domluvě i zásahem přímo na místě.

Dohled

Na dálku dokážeme také dohlížet na veškeré síťové infrastruktury včetně koncových stanic, tiskáren a ostatních zařízení s cílem včasné reakce na mimořádnou událost či hrozící problém.

Systém, který našim klientům nabízíme, dokáže monitorovat téměř cokoliv, díky čemuž je možné prediktivně vyřešit velké množství IT problémů a není tak třeba čekat na informaci od koncového klienta, která často vede ke snížení klientské spokojenosti. Konkrétní náležitosti monitoringu přizpůsobujeme dle přání jednotlivých zákazníků.

Vykonáváme dva druhy dohledu:

  • Pasivní – posíláme okamžité informace o zjištěném problému odpovědné osobě plus pravidelné reporty o stavu síťových zařízení a služeb
  • Aktivní – rovnou řešíme problémy a pravidelnou údržbu, samozřejmostí jsou opět pravidelné reporty o stavu síťových zařízení a služeb

Základní dohled se vztahuje především na dostupnost zařízení v síti, odezvu, kvalitu linky, dostupnost síťových služeb a aplikací, historii událost a  základní mapu síťové topologie.

Pokročilý dohled pak zahrnuje switche a routery, přístupové body, kamery, systémy pro virtualizaci (Citrix, Microsoft atp), celkový stav hostitelského systému, Windows, Linux, intranetové aplikace, síťové služby, inventarizace a živé mapy.

Hexagon
Hexagon